Werkwijze
Virtueel werken betekent dat ik met name op afstand voor jou aan het werk ben. Ik werk vanaf mijn eigen werkplek met email, telefoon, Teams/Zoom/Skype en in de cloud met programma’s zoals Office 365, OneDrive, MS To Do en andere handige tools. Hierdoor werken we efficiënt samen en blijf je eenvoudig op de hoogte van de stand van zaken. Handiger om op locatie te werken? Dit is ook bespreekbaar.
Als (virtual) business assistant ben ik flexibel inzetbaar, ondersteun ik je waar nodig en ben ik betrokken bij jouw bedrijf. Schakel mij in voor een aantal uren per maand, als tijdelijke vervanging of in drukke periodes ter aanvulling van je team. Ook een eenmalige klus, zoals een project, behoort tot de mogelijkheden. Ik denk graag met je mee over hoe we mijn inzet voor jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk inrichten.
Tarieven
Omdat de behoefte aan ondersteuning voor iedere ondernemer en manager anders is, vind je bij Via Ingrid verschillende pakketten. Klikt het, dan bespreken we welk pakket het beste past bij je werkzaamheden en budget. Van het uitvoeren van kleine, terugkerende klusjes tot structurele ondersteuning: kies de ondersteuning die jij wenst met één van deze drie pakketten.
Pakket Handig
4 tot 8 uur per maand
Kom jij als ondernemer af en toe handjes tekort? Besteed wat werkzaamheden uit aan mij. Zo is al het werk iedere maand af en houd jij meer tijd over om te ondernemen!
€ 52,50 per uur
Pakket Structureel
8 tot 16 uur per maand
Kun je iedere maand extra hulp gebruiken? Kies dan voor het pakket Structureel en jij kunt iedere maand voor een vast aantal uren rekenen op mijn inzet voor jouw bedrijf.
€ 50,00 per uur
Pakket Optimaal
vanaf 16 uur per maand
Heb je behoefte aan iemand waarmee je wekelijks samenwerkt, maar neem je liever niemand in dienst? Ik ben de kracht die met je meedenkt, meewerkt en projecten helpt uitvoeren.
€ 47,50 per uur
Zet je mij liever op uurbasis in? Dat kan! Mijn uurtarief bedraagt € 55,00. Alle tarieven zijn exclusief btw.